Summer camp

ПРЕС-РЕЛІЗ

VIDEO-REPORT

LUCKY CHANCE

Мета: показати, що учні засвоїли, активізувавши лексичний матеріал початкової школи; оцінити інтелектуальні можливості та кмітливість учнів; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу та уміння реагувати у проблемній ситуації; виховувати в учнів інтерес до інтелектуально-розважальних ігор, бажання здобути перемогу і вміння прийняти поразку.

Compere: Dear friends, today we have very interesting competitions. Three teams of pupils (each detachment is a team) will show us their knowledge of Eng­lish. I think it will be amusing and you’ll enjoy it. Teams, you are welcome.

1. “QUESTIONS-ANSWERS” (8 min.)

Ведучий ставить запитання спочатку по черзі для першої, потім для другої та третьої команд. Команда отримує стільки зарахованих бaлiв, на скільки запитань вона дасть відповіді.

Запитання для команди 1

1.Як англіською мовою буде «тато»? (A father.)

2.Які форми привітання англійською мовою ви знаете? (Hello! Hi! Good morning! etc.)

3. What season is it now? (It is summer now.)

4. Як англійською мовою будуть «цукерки»? (Candies, sweets.)

5. Скільки це: “seven”? (Сім.)

6. Що ми відповідаємо на запитання: “Who are you?”? (I am a boy/ girl.)

7. Що таке “a cake”? (Торт, тістечко.)

8. Як англійською мовою буде «синій колір»? (Blue.)

9. Хто така “a fox”? (Лисиця.)

10. Як англіською мовою буде «кінь»? (A horse.)

11.Що відповідають на запитання: “How old are you?”? (I am six/seven/eight/ten.)

12. Хто такий “a tiger”? (Тигр.)

13. Як англійською мовою буде «жовтий коліp»? (Yellow.)

14. Що таке “milk”? (Молоко.)

15. Цифра «10» англійською мовою. (Теп.)

(Жуpi підраховує, на скільки запитань команда дала правильні відповіді.)

Запитання для команди 2

1. Як звертатися до тата ласкаво? (Dad, Daddy)

2. Якого кольору зима? (White)

3. Як англійською мовою буде «сніговик»? (A snowman)

4. Хто такий “an elephant”? (Слон)

5. Який звук у літери Ff? ([әf])

6. Ішов по вулиці бульдог, англійською мовою це... (A dog.)

7. Як англійською мовою буде «літак»? (A plane.)

8. Що відповідають на запитання: “What is your surname?”? (My sur­name is... .)

9. «Оранжевий колір» англійською мовою. (Orange.)

10. Скільки це: “twenty-six”? (Двадцятъ шість.)

11. Який це колір: “grey”? (Cipuй.)

12. «Півень» англійською мовою. (A rooster.)

13. Що відповідають на запитання: “How is your mother?”? (She is fine, thanks.)

14. «Лев» англійською мовою. (A lion.)

15. «Дівчинка» англійською мовою. (A girl.)

(Жуpi підраховує, на скільки запитань 2-га команда-загін дала правильні відповіді.)

Запитання для команди 3

1. Як називається десята літера англійського алфавіту? (Jj)

2.Назвіть усі кольори веселки (Red-orange-yellow-green-blue-indigo-violet)

3. It is a wild animal. It has got a long tail. It has got a big nose and short legs. It can swim. Who is this? (It is a crocodile.)

4. How many is: 7+2? (9)

5. Хто такий “a hippo”? (Бегемот)

6. “Мавпа” англйською мовою? (A monkey)

7. Який це колір: “purple”? (Фіолетовий)

8. Як англійською мовою буде «фіалка»? (A violet)

9. Що відповідають на запитання: “What form are you in”? (I’m in the 5th Form)

10. Який звук у літери: «Rr»? ([r])

11.Яка відповідь на питання: “How do you do?”? (How do you do?)

12. Якого кольору ”літо”? (Green)

13. Скільки це “one hundred and seventeen”? (117)

14. Як англійською мовою буде “дружба”? (Friendship)

15. This animal sleeps all winter in a den. (Abear)

(Жуpi рахує правильні відповіді 3-ї команди-загону та підводить підсумок першого конкурсу.)

2. “WHAT IS INSIDE THE BOX?” (20 min)

Гравці кожної команди по черзі беруть маленькі бочечки з мілечка i відловідно до номера на бочці отримують завдання.

Завдання 1 для команди 1 (написане на окремому аркуші паперу)

Допиши літери, яких не вистачає.

TOC \o "1-5" \h \z А_ _D_FG__JK_M_О__RS__V_XY_

ab__е__h_j_lm_op_r_tu_wx_z

Завдання 1 для команди 2

Допиши літери, яких не вистачає.

ABC_EF_HI_K__N_P_RT__W__Z

a_cd___h__klm_op__st___x_z

Завдання 1 для команди 3

Допиши літери, яких не вистачає.

_ _ CD_ _ _ H I _ K L _ _ O P _ _ S T _ V _ X Y _

a_ c _ e f _ _ i _ k l _ n _ _ q _ s t _ _ w x_ z

Завдання 2 для всіх команд (на окремих аркушах паперу для кожної команди)

Compere: Our next task is for three teams. The winner will be the team which fulfill the task the fastest.

Розмістіть у клітинках літери.

Т is before Н.

Е is after Н, before R.

О is between M and Т.

Завдання 3 для всіх команд (на окремих аркушах паперу для кожної команди)

Виграе та команда, яка першою дасть вщповвд на запитання.

1. What colour is the night?

2. What colour is the bear?

3. What colour is the sand?

4. What colour is the juice?

5. What colour is the sky?

6. What colour is the fox?

Key: 1) black; 2) brown; 3) yellow; 4) orange; 5) blue; 6) red.

Завдання 4 “Spelling” (на окремих аркушах паперу для кожної команди)

Compere: Знати англішський алфавіт та вміти називати слова по літерах (spelling) дуже важливо, тому що в Англії та Америці практично весь обмін інформацією відбуваеєься за допомогою називання слів за літерами (spelling). Якщо ви, перебуваючи за кордоном, будете називати свое iм’я або прізвище, то напевно почуєте: “How do you spell that?”. («Як це звучить по літерах?»)

Команда 1 Команда 2 Команда 3

river colour doctor

she town flower

Diana our shut

lion street Ivan

camp Roman please

open desk bench

Гравці кожної команди по черзі називають слова по літерах. Хто назве неправильно, вибуває з гри. Виграє та команда, в якій залишиться більше гравців.

(Журі піддводить підсумок конкурсу.)

3. “FURTHER, FURTHER...” (4 min)

Ведучий називає слова англійською мовою. Гравці повинні перекласти їх на рідну мову. Якщо вони не знають переклад слова, то кажуть: “Fur­ther!” («Далі»). Виграє та команда, яка перекладе більшу кількість слів за 1 хвилину.

Завдання для команди 1

A tiger, a fox, an apple, a ball, a horse, a rabbit, a rooster, a hen, a lion, a mouse, a girl, a table, a lamp, ice-cream, milk, green, yellow, blue, ten, six, a boy, butter, a plane, a train, autumn, a dress, a pen, a book, a watermelon, a cucumber, a family, a plate, a knife, a grandfather, a brother.

Завдання для команди 2

An apple, a cake, an orange, a bird, a leaf, a tree, winter, a finger, a head, a nose, a hand, a fish, a horse, a tiger, a zoo, a table, a tomato, a potato, a spoon, a fork, a parrot, socks, shoes, a skirt, the sun, a star, the moon, a bus, a bicycle, a ship.

Завдання для команди 3

A school, a mountain, to read, mice, bread, a plane, a board, grey, green, twelve, spring, the moon, a star, a theatre, a library, a sweater, a rooster, a dress, shorts, a plate, a finger, a bike,a plum, a monument, an iron, air, a wood.

(Журі підраховує кількість балів)

4.“CHANGE A LETTER – MAKE A NEW WORD.” (12 min)

У конкурci беруть чотири бажаючих. На груди і спину кожного прикріпляють аркуші паперу з англійськими літерами. Завдання: змінюючи одну літеру (перходити з місця на інше, повертатися спиною чи передом), утворити новее слово.

1-ий учасник: «В» і «С»

2-ий учасник: «І» і «А»

3-ій учасник: «Е» і «R»

4-ий учасник: «N» і «K»

Слова для завдання: 1) пекти (bake); 2) велосипед (bike); 3) квасоля (bean); 4) торт (cake); 5) клюв (beak); 6) амбар (barn); 7) гарний (nice);

8) висівки (bran)

5.“WHO IS FASTER?” (5 min)

У конкурсі беруть участь капітани команд.

Compere: You know our pupils are great chatters. Let’s check how fast they can speak. The next competition will help us find out this fact. You’ll have to compete in reading tongue twisters. (Kanimан кожної команди протягом 2 хвилин ознайомлюєтъся з текстом скоромовки.)

Tongue twisters


1. Swan swam over the sea,

Swim, swan, swim!

Swan swam back again,

Well swum, swan?

2. A big black bug bit a big black bear,

A big black bear bit a big black bug.

3. Peter Piper picked

A peck of pickled peppers;

A peck of pickled peppers

Peter Piper picked.

Журі підбиває підсумки змагання. Команда-переможець нагороджується призом.

Кiлькiсть переглядiв: 527

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

School

Дата останньої зміни 27 Липня 2020

Цей сайт безкоштовний!